Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 30, 2013

Saya Yang Kuat Cemburu ! :D


Assalamualaikum and hye readers. Entry nieyh khas tuk awak. Sweetheart saya. Awakkkkkk, awakkkkk. Saya sayang awak sangat-sangat. Saya ikhlas sayangkan awak. Awak sayang saya tak? Mestilah sayang kan, kalau tak saya tak kan bahagia dengan awak :D

Awak tahu kan saya kuat cemburu? Saya tak suka awak rapat dengan perempuan lain eventhough  awak berulang kali ingatkan saya cuma saya dalam hati awak. Ye, saya tahu tuh. Saya tak tahu kenapa saya kuat cemburu bila dengan awak. Saya selalu marahkan awak tanpa sebab yang jelas kan? Saya mtak maaf. Saya tak dapat nak kawal perasaan saya. Saya sedih sangat :/ to be honest saya memang tak suka sangat-sangat nampak awak rapat dengan perempuan lain walaupun dia cousin awak. weird isn't it? ahh tak kisah laa, as long as dye perempuan, saya tetap tak suka :'( Awak mungkin tak kan faham apa yang saya rasa. Saya perempuan, hati saya mudah terluka. Kalau saya marah awak, mesti awak sedih. So itu adil laa kn? Saya sedih, awak pun sedih :') tapi saya tahu awak tak suka.  Sebab kalau saya marah, secara tak sengaja saya mesti akan sakitkan hati awak. Jadi saya merayu sangat, awak tolong laa jangan buat saya cemburu buta. Awak tahu kan benda2 yang remeh macam tuh just cam make us fight to each other. Saya tak mau macam tuh. Tolong laa faham :/ Saya sayang awak sangat2. You're my husband to be and I don't wanna lost you sayang. Saya cuma nak awak untuk saya sorang. Saya tak suka berkongsi awak dengan orang lain :'/ sama jugak macam awak, awak paling tak suka saya rapat dengan lelaki. Sebab awak pun ada perasaan cemburu kan? Apa yang awak rasa, itu laa yang saya rasa. Mungkin saya lebih lagi dari awak. Saya terlalu sayangkan awak jadi saya tak sanggup awak rapat dengan perempuan lain taw sayang. Saya tahu saya menyusahkan awak, tapi awak tetap bersabar dengan saya. Saya rasa macam dihargai sangat2. Bagus laa kalau awak dah faham sekarang. Saya marahkan awak bukan tanpa sebab, tapi ADA sebab saya yang tersendiri yang mungkin awak tak kan faham kenapa. abang by nak mtak maaf kalau by banyak sakitkan hati abang. by xde niat pun nak buat macam tuh dekat abang. By harap abang faham. Macam yang by cakapkan kalau by sakit abang pun akan rasa sakit :'/ Satu jewp yang by nak abang tahu, by bersyukur sangat2 sebab ALLAH pertemukan by dengan abang. Abang baek sangat dengan by. Abang tak pernah tak terima kekurangan dalam diri by. Terima kasih sebab abang dah jaga by dengan baik selama nieyh. By hargai sangat2 ! SAYA SAYANG AWAK SANGAT2 SAMPAI BILA-BILA.

                                                                                                                                                                                       
:: Lots of love, Nur Dalila Diyana :D

No comments:

Post a Comment