Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 29, 2013

Telus Dari Hati :D

Awak, nak tahu tak npew stiap kaly awk mrah at saya, saya akn mtak maaf? Msty awk tak tahu kan knp? Okeii saya bgthu k, saya mtak maaf sbb saya xmau awk marah saya lame2 n biarkan emosi tuh mgwal prasaan awak hingga membuatkan awk mtak kata p**** at saya. Saya sanggup hati saya sakit bile mcg2 saya tak d'endhkan even saya mtak maaf banyak mane skaly pom..aslkan kata tuh tak kluar dari mlut awak, saya tak mau perkara same brulang lagi. Saya TAKUT kehilangan awak lagi ! Hope awak faham. Saya SAYANG awak sangat2.

Awakkkk, saya rindu sangat dekat awak. Hari nieyh setengah mati saya rindukan awak. Biasenya dapat jgak text awak sebelum tdow, bleh laa hilangkan ckit rase rndu nieyhhhh..hurmmmm. Awak, hari nieyh saya nak cakap yang saya cinta sampai bile2 dekat awak. Saya nak awak tahu, walaupun awak dah selalu dengar saya cakap macam nieyh kan????  Walaupun awak mybe dah bosan dengar :P Tapi saya tetap nak cakap jgakk dekat awakkk :D

Awak tahu tak yang awak cinta hati saya??? Cinta Mati saya??? Dan saya berharap awak bahawa awak lahh cinta terakhir saya. Saya janji, tak kan pernah tinggalkan awak. Saya pun dah cerita sal awak dekat family saya untuk membuktikan keikhlasan saya dekat awak. Awak, saya sangat berharap untuk memiliki awak, saya berharap sangat untuk hidup bersama awak. Saya sangat berharap yang awak ada niat yang same macam saya. Saya yakin dengan diri saya. Last but not less, saya sangat2 perlukan awak dalam hidup saya. Hope ALLAH satukan kita n hope kte same2 sabar mnempuh pelbagai dugaan yang mendatang, InsyaALLAH, Aminnnnn :)






No comments:

Post a Comment