Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 27, 2013

Dear Awak ! :-)


Dear awak yang saya cinta, yang saya sayang n so on laa. U means everything to me dear ! Awak, terima kasih taw kerana tidak pernah membuat saya terlalu kecewa, merana, tertekan ataupun bersedih. Even kita berkenalan hampir 1 tahun 8 bulan, awak selalu menceriakan hari saya dan selalu berada di sisi saya sehinggakan kesedihan yang saya alami bertukar menjadi kegembiraan. Tapi kan kenapa saya masih terasa yang awak masih ragu dengan cinta saya dekat awak, kesetiaan saya dekat awak ? Awak tolong laa percaya yang saya just ada awak jewp lam hidup saya, tak kan ada orang laen, saya JANJI ! Setiap apa perkataan yang keluar dari mulut saya, semuanya BENAR dan JUJUR ! Saya tak pernah tipu awak. Satu lagi jikalau ada perselisihan faham antara kita, awak tolong laa dengar apa yang nak saya cakapkan n perjelaskan. Bagi saya peluang untuk bercakap. Jangan awak terus percaya semua yang berlaku.

Awak tahu tak setiap kali awak tuduh saya mesej or contact orang laen, hati saya terasa sakittttt sangat-sangat ! Saya minta maaf coz bagitahu hal ini. Awak tahu tak saya tak buat semua tuh. Hari-hari saya just mesej awak jewp. Tak ada sedikit pun niat saya nak cntact lelaki laen or nak menduakan awak. Even kalau kita gaduh sekali pun saya tak cntact orang laen, biar laa sminggu awak tak cntact saya pun. Saya tak kan rasa bosan or jemu untuk menanti call or text dari awak. Malahan saya akan terus menerus hantar msej dekat awak sampai laa awak reply mesej-mesej saya. Awak tolong laaa faham "SAYA SETIA DENGAN AWAK". Awak tahu tak saya da penat nak sayang orang lagi, saya da serik nak bercinta lagi, saya just nak awak jewp yang TERAKHIR lam hidup saya. boleh tak? Saya harap walau apa jua dugaan atau rintangan yang harus kita tempuhi, awak pertahankan laa hubungan kita nieyh. Tuh jewp yang saya mintak. Pleaseee ! 

Akhir kata, awak ingat laaa walau apa2 pun yang terjadi, saya akan selalu bersama awak. "SUSAH DAN SENANG KITA BERSAMA". Saya bahagia dengan awak dan saya TAKUT kehilangan awak ! Thank you 4 everything sayang ! I love you s0oooo Muchhh ! 


:: Jauh mana pun awak dengan saya, cinta saya tetap ada dengan awak sampai bila2 ! :-)


No comments:

Post a Comment