Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, June 15, 2013

Saya Sayang Awak ! :-)

Saya sayang kamu sangat-sangat taw. Saya cinta kamu taw ! :-)


Awak dah buktikan yang awak betol-betol sayang saya. Saya janji saya tak kan sakiti awak lagi walaupun hati saya yang sakit. Saya tak kisah semua tuh. Asal setia awak tetap ada pada saya taw sayang. Saya janji tak kan buat awak marah lagi. Bagi saya awak laa yang terbaek dan awak laa yang terhebat ! :-)

Saya sayang awak taw ! Ingat tuh. Saya sayang n cintakan awak sorang jewp taw. Saya tahu awak pun sayangkan saya jugakk kan ? Awak adalah segala-galanya bagi saya. Awak ajar saya macam mane nak hidup sebagai seorang yang tak pentingkan keseronokan semata-mata. Awak buat saya sentiasa fikirkan tentang masa depan. Awak buatkan saya untuk menjadi seorang yang lebih matang ketika berfikir. Dan awak juga mengajar saya macam mana nak membina sebuah keluarga yang bahagia.

Awak. Saya sayang awak. Serius awak. Saya tak tipu. Awak hadir dalam hidup saya hanya sekelip mata. Tapi awak berjaya mengikat hati saya. Awak dah berjaya ! Saya nak awak tahu, saya tak ada orang laen selaen awak. Saya tak nak ada orang laen di antara kita. 

ABANG, I LOVE YOU !

"Ya Allah, moga Engkau panjangkan laa jodoh kami sehingga ke akhir hayat kami. Kau satukan lah kami dalam keredhaanMu Ya Allah. Sesungguhnya Engkau yang Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui. Aminnnnnnn" :-)

No comments:

Post a Comment