Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 11, 2013

Yeyeye! Saya Sayang Awak :-)


Aku mencintaimu bukan sebab apa yang ada padamu. Aku mencintaimu kerana hatiku yang memilihmu. Aku mencintaimu kerana kau layak menerima cintaku. Bersamamu, aku yakin cintaku kan menjadi cinta yang dewasa. Aku mencintaimu dengan cinta yang terus bertambah dari waktu ke waktu. Hari ini aku mencintaimu lebih dari hari kemarin. Aku mencintaimu untuk mewujudkan kebahagiaan dalam hatimu. Apapun kan aku lakukan untuk kebahagiaanmu. Sebab kebahagiaanmu adalah kesempurnaan cintaku. Tak kan ada yang lebih membahagiakanmu selain cinta yang tulus. Dan itu kan kau dapatkan dari cintaku.

KERINDUAN PADAMU 1 KEKUATAN, 
MENYAYANGIMU 1 KELEBIHAN, 
MENCINTAIMU 1 KEPERLUAN, , 
MEMBAHAGIAKANMU 1 KEPENTINGAN!!!

p/s: Kesetiaan akan mengikat cinta, kecurangan akan meranapkan segala kemanisan cinta. Sesebuah perkahwinan akan menjadi indah jika cinta terus bersama.

No comments:

Post a Comment