Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 3, 2013

Awak Pilihan Hati Saya :-)


SAYA ada sebilah GUNTING, GUNTING tu SAYA guna untuk potong-potong, Pernah juga terluka masa guna GUNTING tuh. Tapi tak kisah laaaa. Tak sakitpun, GUNTING tu dah lama SAYA guna. Sekarang gunting tu dah berkarat. SAYA tak buang pun. Kenapa?????? Sayang ! Hehe. 

Macam AWAK jugakk, SAYA ada AWAK, AWAK, SAYA jadikan teman, Selalu nak bersama AWAK, Kadang-kadang terluka juga Kerana AWAK. Tapi, tak pew, SAYA kuat lagi :-) Sekarang ni, AWAK masih teman SAYA. Cuma satu jewp, satu jewp tak sama. AWAK tak berkarat. So, Tak de sebab nak buang AWAK, Jadi SAYA masih simpan AWAK sama dengan GUNTING tadi, tapi GUNTING tu dalam laci, AWAK?????? AWAK DALAM HATI SAYA ! :-) love you sayang ! 


No comments:

Post a Comment