Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 29, 2013

Just Untuk Awak Yang Saya Cinta ! :D

Assalamualaikum terlebih dahulu. Baca tajuk tuh. Malas nak intro panjang-panjang. Tahu tak sape yang aku cinta tuh? "Awak" yang aku maksudkan tuh ialah MOHD AMIN ALFAQSHAH! :D Aku sayangkan dia sorang. Bukan orang lain atau sape-sape.

Awak, awak nak tahu tak ? Awak sorang je boleh buat saya bahagia. Saya sayangkan awak sangat-sangat. Saya xde orang laen. Awak, sejak kita couple.  sayang saya dekat awak tak pernah kurang. Malah bertambah. Awak, macam-macam dah kita lalui bersama. Saya tak kan tinggalkan awak. Saya harap awak pun tak kan tinggalkan saya. Awak, sekarang saya masih sabar dengan semua karenah awak. Tapi awak lau saya xde sape nak jaga awak? Layan  karenah awak kalau tak saya? *starting crying. Awak, kalau awak boleh faham perasaan saya sekarang, saya dah boleh bersyukur sangat. Saya cintakan awak, Saya sayangkan awak. Bukan orang lain awak. Sumpah :'( Selama saya couple dengan lelaki laen, saya tak pernah selalu menangis kalau buat silap ataupun tinggalkan mereka. Dengan awak, setiap mase saya menangis taw. Awak, jangan tinggalkan saya ek. Saya betul-betul sayangkan awak.

Kalau boleh saya nak hidup dengan awak. Kita ada keluarga sendiri. Ada Baby. Baby tuh kita bahagikan kepada 2 huruf A dan D. Awak, saya  cukup gembira kalu kita tiap hari gembira. Biar orang kate kita berangan lebih. Janji angan-angan kita tuh kita akan capai suatu hari nantikan? Dan yang terakhir saya sayang awak selamanya  ! :D


:: Cinta dan sayang saya tak kan pernah berubah sayang :D


:: Saya hanya untuk awak :)


:: Saya harap kita akan bersama suatu hari nanti dengan keluarga kita sendiri, InsyaALLAH, Aminnn :D


No comments:

Post a Comment