Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 29, 2013

You Are So Special :)


Awak, tak pernah saya menjauhi diri saya dari awak. Sebab saya sayangkan awak. Tak pernah saya untuk sakiti awak. Sebab saya tak mau hukum awak. Saya tak pernah merelakan kecurangan berlaku. Sebab awak yang terbaik untuk saya. Tak pernah saya terfikir mahu berpaling dari cinta awak. Sebab awak lah cinta sejati saya. Tak pernah saya mendesak awak. Sebab saya fahami situasi awak. Tak pernah saya ragui akan cinta ini. Sebab saya bukan sang prejudice cinta. Tak pernah saya jemu menunggu awak. Sebab awak tak pernah jemu ingati diri saya. Salam cinta sejuta rasa, seteguh kasih cinta di hati, harap kita sama menjaga setia, demi cinta terulung ini ! ;D


:: when I say "i love you" i mean forever ! ;)


No comments:

Post a Comment