Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 31, 2013

Awak, Saya Yang Punya ! :D

Nieyh laa kan yang dinamakan "CINTA" ? :) Setiap apa yang kita dapat tak semestinya sempurna, tetapi kekadang, CINTA ini membuat kita SEMPURNA. Awak, awak tahukan saya SAYANG awak, percayalah yang saya tak kan marah, saya tahu awak dah cukup SEMPURNA untuk LENGKAPKAN hidup saya. saya tak harapkan lebih dari awak. CUKUP apa yang saya rasa, awak pun rasa SAYANG. Awak tak payah cakap kenapa tiba2 awak senyap bila mesej saya sebab saya dah tahu awak mesti TERTIDO. awak buat saya LEGA bila awak bangun tido, awak mesej saya, awak cakap "sori, abang baru bangun" :) tak pew pun, saya faham.

Saya tak pernah nak rasa marah awak lame2, JAUH SANGAT lah nak BENCI awak, dah tentu saya SAYANG awak. awak INGAT kan bila first jumpa, START hari itu juga saya mula JATUH HATI kat awak, memang PELIKKAN? tapi saya nak buat macam mana, dah HATI saya cakap macam tuh :)

Saya nak awak tahu, dari awal hingga akhir HATI saya tetap kat awak, tetap CINTA kan awak,  tetap TUNGGU awak..anehkan kan kan. dan lepas saya TERIMA awak, handphone saya hanya akan terus berbunyi dan cuma dari awak "MR.AMIN ALFQSHAH". Kalau awak senyap, handphone saya senyap laa. Tapi tak apa saya tak marah pun. Kalau saya marah, marah saya sekejap jewp. Awak kne faham saya mcm tuh taw. Awak selalu dihati saya SAYANG. Saya tak kan PENAT untuk terus INGAT, TUNGGU, SAYANG dan CINTA awak. I'm PROMISE! ^_^


No comments:

Post a Comment